Logo/huisstijl Webheld

KLANT: WEBHELD
OPDRACHT: RESTYLEN LOGO/HUISSTIJL

Een restyling van een logo/huisstijl is een mooi proces: onderzoeken wat je behouden wilt en kijken wat beter kan. Daarbij is het belangrijk te weten wat de (nieuwe) focus is van de klant en wat de wensen zijn.

Bij Webheld hebben we de sterke basisvorm – het vierkant – behouden en de rand een diagonaal meegegeven. De typografie is meer ‘eigen’ geworden en de plaatsing naast de illustratie is opnieuw uitgebalanceerd.

Kernwoorden voor de huisstijl van Webheld zijn:

  • vriendelijk / open / krachtig
  • eigenheid in letters: E en B
  • stevige basis: dienstbaar en betrouwbaar
  • contrast in kleur: levendig warm en technisch
  • symboliek in driehoek: samenwerken, het hogere, html-haken

De huisstijl is uitgewerkt in (portret)foto’s, flyers en folder, sjabloon voor briefpapier, offertes en facturen.

Logo/huisstijl Kweekers
Logo/huisstijl Stichting Steunfonds